Kære 0, 1 og 2. klasse – kom i hallen og prøv badminton

Den nye badminton-sæson er lige startet og der er heldigvis en god flok børn i Sønder Felding, som elsker at spille badminton. De største er nu rykket op på niveau 2, og derfor håber vi at de mindre børn – faktisk helt fra 0-4. klasse – har lyst til at prøve badminton.

Der er god tid og masser af plads til stille og roligt at prøve sporten af om tirsdagen fra 16.30 – 17.30. Vi har en ketcher du kan låne, så du skal blot komme om til os i idrætstøj og med indendørs sko, så kan du være med.

Kom i hallen på tirsdag og prøv det helt gratis. Hvem ved, det kan være du bliver lige så vild med badminton, som vi er!